I Love You Big Dummy

Με λένε Βασίλη και είμαι 23 χρονών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα από Έλληνες γονείς. Στο σχολείο δεν τα πήγαινα και πολύ καλά και οι δάσκαλοι μου με είχαν στην μπούκα συνέχια. Ευτυχώς οι γονείς μου δεν μου έλεγαν τίποτα και ειδικά ο πατέρας μου έλεγε συνέχεια να τους γράφο στα αρχίδια μου. Και αυτό έκανα. Ούτε και με τα υπόλοιπα παιδιά τα πήγαινα πολύ καλά ή μάλλον αυτοί δεν τα πήγαιναν καλά μαζί μου. Είμουνα από τότε μεγαλώσομος και δυνατός, γερός σαν αρχαίος πολεμιστής, όπως έλεγε η μητέρα μου. Όποιος με πείραζε έτρωγε πολύ ξύλο. Αν και όλες τις φορές εγώ ήμουνα αυτός που άρχιζε τον καβγά. Ένας γιατρός μου είπε κάποτε πως το κάνω γιατί νιώθω μιονεκτικά απένατι τους. Μορφωμένος μαλάκας ο δικός σου, αφού ρε μπαγλαμά τις έτρωγαν τις μάπες τους, τι μιονεκτικά και αρχίδια τούμπανα μου τσαμπουνάς? Θυμάμε τον εαυτό μου να κάθεται στο τελευταίο θρανίο και να σπάω τα σπυράκια μου. Πάντα αναροτιομουν από που έρχεται αυτό το πίον, στην αρχή νόμιζα πως ερχόταν από τον εγκεφαλό μου. Με τα κορίτσια δεν τα πήγαινα πολύ καλά, τα μισούσα και τα απεχθανόμουν πάντοτε, εκτός από την μητέρα μου φυσικά που πάντα της είχα μεγάλη αδιναμία και σε αυτή χρωστάω την πίστη μου στον μεγαλοδύναμο θεό. Όσο μεγάλωνα άρχισα να βλέπω ταινίες και να μαθαίνω την ιστορία του Έθνους μας. Ο πατέρας μου μίλησε για όλους τους μεγάλους Έλληνες της ιστορίας μας. Τον Σοκράτη, τον Περικλή, τον Αχιλλέα, τον Μεταξά, τον Παπαδόπουλο, τον Ηρακλή, τον Ζαμπέτα και άλλους πολλούς. Έμαθα τα πάντα για τους 300 του Λεωνίδα και για τον Λεωνίδα τον ίδιο, που όταν ήταν μικρός είχε σκοτώσει λύκο με τα χέρια του και μετά σκότωνε τους αραπάδες στις Θερμοπήλες. Την ταινία την έχω αγοράσει σε special edition και την βλέπω πάντα πριν κοιμηθώ. Αυτές οι γνώσεις όμως δεν ήταν άρκετές για να μπώ στο πανεπηστίμιο ή σε κάποια σχολή αξιωματικών της Αστυνομίας, που ήταν το όνειρο μου από μικρός. Αλλά ο πατέρας μου είπε να τους γράψω και πάλι στα αρχίδια μου και να πάω στα ΜΑΤ. Εκεί δεν χρειάζετε να έχεις ούτε διπλόματα, ούτε πτυχεία, ούτε καν καλούς βαθμούς. Στην σχολή μου είπαν οι εκπεδευτές πως έχω το τέλειο προφίλ για αυτό που ζητάνε. Έλληνας δηλαδή και ρομαλέος πατριώτης που δεν έχει πρόβλημα να περάσει μέσα από φωτιά για να υπερασπιστεί την πατρίδα και το Έθνος. Στην σχολή μου άρεσε πολύ, ειδικά όταν χάζευα τα άλλα παλικάρια που πλένονταν στα ντους και όταν όλοι μαζί γυμναζόμασταν σκληρά. Όπως στις ταινίες ήτανε ρε γαμώτο. Δυσκολεύτικα μόνο όταν έπρεπε να αποστιθήσουμε και μάθουμε όλους τους πολιτικούς και όλους τους βουλευτές και όλους τους βιομήχανους που θα έπρεπε να προστατεύουμε. Πολλά ονόματα ρε γαμώτο και πολλά τζάκια.Τα έμαθα όμως γιατί έπρεπε να τα καταφέρω. Μας έδωσαν και φωτογραφίες τους, για να ξέρουμε και τα πρόσωπα τους, μην και τους βαρέσουμαι καταλάθος. Μας έδωσαν και στολές και εξοπλισμώ και φυσικά την τιμημένη ασπίδα για να προστατευόμαστε. Μας έδωσαν και όπλο ρε, κάθε φορά που το περνάω στην ζόνη εσθάνομαι το πέος μου να σαλεύει μέσα από το παντελόνη και δεν είναι πολλές οι φορές που σημβαίνει κάτι τέτοιο. Τώρα πλέον ανήκω στις Μονάδες Αποκατάστασης Τάξης και είμαι περίφανος γιατί αγαπάω την πατρίδα μου και την ορθοδοξία και μπορώ να την προστατεύσω από τους αλβανούς, τους αράπηδες, τους πούστηδες, τους αλόθρησκους, τους ζιτιάνους, τους άστεγους και τους ανάπιρους. Επίσης μπορώ να βαράω όποιον γουρστάρω χωρίς να ακούω μαλακίες μετά από αριστερούς καθηγητές και ανώμαλους γιατρούς. Το μόνο που θα ίθελα να μάθω και ντρέπομε να ρωτήσω είναι από έρχεται αυτό το πίον ρε γαμώτο.

“Εγώ […] επηρεασμένος από όσα είδα εις την πλατείαν Χιλής εις το Παρίσι, όπου κατά σύμπτωσιν το έτος εκείνο ευρέθην όταν επρόκειτο να γίνη διαδήλωσις εις μνήμην του Αλιέντε, είχον εντυπωσιασθή. Διότι είδα αστυφύλακας με μάσκας και ασπίδας που ενεθύμιζον πολεμιστάς του μεσαίωνος καθώς και ειδικά μηχανοκίνητα της αστυνομίας.
Και έκαμα τότε την σκέψιν, ότι όπως εξελίσσονται τα πράγματα η σημερινή Αστυνομία, του αγγλικού τύπου, ή και η Χωροφυλακή, ανήκει εις εποχήν η οποία έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Έφερα λοιπόν το θέμα εις τον ίδιον τον Πρόεδρον της Δημοκρατίας. (τον Γεώργιο Παπαδόπουλο).
Αν η Αστυνομία και η Χωροφυλακή διέθετε αυτόν τον αναγκαίον και σύγχρονον οπλισμόν, του οποίου η πρώτη παραγγελία έγινε επί των ημερών μου, είναι πάρα πολύ πιθανόν να καθίστατο περιττή η επέμβασις των τεθωρακισμένων εις το Πολυτεχνείον και να μη προέκυπτε ανάγκη κηρύξεως του στρατιωτικού νόμου.”
(Σπ. Μαρκεζίνης, “Αναμνήσεις 1972-1974”, Αθήναι 1979, σ.433-4).
Η πρώτη μονάδα των ΜΑΤ συγκροτήθηκε κατ’ εντολή του Κ. Καραμανλή λίγο μετά τη Μεταπολίτευση, με υπουργική απόφαση.

Comments
5 Responses to “I Love You Big Dummy”
  1. Raggedy Man says:

    Ντάξει, φοβερό. Κάτι σου έχει κάνει πολύ καλό εσένα τελευταία……..

  2. scar says:

    και όμως κάτι λείπει ακόμα…πολύ ουσιαστικό…2 γαμημένες μέρες ακόμα

  3. Scary Rabbit says:

    Me gamhses.Megale exeis humor kai talento…sth fash pou eimai mono na vrizw mporw tous mpatsous……

  4. Raggedy Man says:

    Στο μεταξύ με σόκαρε απίστευτα η φράση: “Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα από Έλληνες γονείς”. Δεν ξέρω γιατί…

Leave a Reply

