And The Dog Looked At The Boy

Μπορώ να σκεφτώ πολλούς λόγους που αρνούμαι πεισματικά να γράψω για μουσική, χρησιμοποιώντας τον παραδοσιακό τρόπο παρουσίασης και περιγραφής. Ίσως γιατί από πολύ μικρή ηλικία διάβαζα ότι έπεφτε στα χέρια μου και το αποστήθιζα με αρρωστημένο πάθος. Γεγονός που μου δημιουργούσε την αίσθηση πως αν έγραφα με τον ίδιο τρόπο, ασυνείδητα θα αντέγραφα οτιδήποτε έχω διαβάσει για μουσική στην ζωή μου. Ίσως γιατί πλέον όλοι μας έχουμε πρόσβαση στην πληροφορία και κανένας δεν χρειάζεται κάποιον να του παραθέσει όλα αυτά που θέλει να μάθει για έναν μουσικό ή ένα συγκρότημα. Ίσως γιατί έχω σιχαθεί την αναπαραγωγή και επανάληψη της μανιέρας, που καταφεύγει σε περιγραφές τύπου “το πνευματικό παιδί του David Bowie που έχει πάρει LSD σε fusion disco πάρτι που διοργανώνουν οι Swell Maps”. Ίσως γιατί και εγώ, ανάμεσα σε τόσους άλλους, θέλω να διαφοροποιηθώ και να νιώσω πως κάνω κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο. Η αβάσταχτη γοητεία της ψευδαίσθησης. Η αλήθεια, όπως πάντα, βρίσκεται κάπου στην μέση. Μου αρέσει να γράφω ιστορίες και να τις συνδέω άμεσα ή έμμεσα με την μουσική, την τέχνη, την πολιτική ή με την προσωπική μου ζωή. Μου αρέσει να χρησιμοποιώ τους στίχους, τον τίτλο ή ακόμα και το όνομα ενός συγκροτήματος ώστε να το χρησιμοποιήσω σαν την αφορμή που θα με εξωθήσει να επινοήσω μια φανταστική ιστορία.

Και προσπαθώ εδώ και μέρες να καταλάβω γιατί βρίσκομαι απέναντι από μια λευκή οθόνη, ενώ προσπαθώ να γράψω κάτι για το “And The Dog Looked At The Boy”. Ποιός είναι λόγος που δεν μπορώ να γράψω για κάτι που ακούγεται τόσο γνώριμο και οικείο. Γνώριμο σαν ένα, ξεχασμένο από την μνήμη, νανούρισμα που άκουγες μικρός. Σαν μια παλιά φωτογραφία στην οποία πασχίζεις να αναγνωρίσεις τον εαυτό σου, καθώς είσαι σίγουρος πως βρίσκεσαι ανάμεσα στα πρόσωπα που απεικονίζει. Οικείο σαν ένα πρόσωπο που βλέπεις συχνά στα όνειρα σου, αυτό που αδυνατείς να επαναφέρεις από το ασυνείδητο, τα πρώτα δευτερόλεπτα που θα ανοίξεις τα μάτια σου. Η οθόνη αλλάζει από το λευκό στο απόλυτο μαύρο και το τραγούδι συνεχίζει να ακούγεται από τα ηχεία, σε ένα ασταμάτητο repeat. Σε κάθε του επανάληψη συνειδητοποιώ πως το μαχαίρι είναι πολύ κοντά στο κόκκαλο. Η λεπίδα του είναι παγωμένη και δεν σου αφήνει καμία αμφιβολία για την αποτελεσματικότητα της. Φοβάμαι να παραδεχτώ πως το τραγούδι έχει την δική του ιστορία να διηγηθεί και είναι πολύ πιο αληθινή και συνταρακτική από οτιδήποτε θα προσπαθούσα να γράψω, για να γεμίσω την λευκή μου οθόνη. Φοβάμαι να παραδεχτώ πως είναι ένα τραγούδι που δεν χρειάζεται κανέναν και πολύ περισσότερο εμένα, για να αναπνεύσει και να αποκτήσει την δική του θέση στην τέχνη της ανθρώπινης έκφρασης.

Το μόνο που κατάφερα να κάνω, ήταν να κλέψω τους τίτλους αρχής από την Persona του Bergman και να δημιουργήσω ένα video. Όχι για να οπτικοποιήσω την αλήθεια του, αλλά για να του δώσω διαδικτυακή ύπαρξη και ζωή. Την δυνατότητα να ακουστεί και να επιβιώσει σε μια εποχή που τα πάντα μοιάζουν έτοιμα να παρασυρθούν και να πνιγούν από ένα χείμαρρο αδιάφορης μετριότητας και χλιαρής έκφρασης. Δεν έχω ιδέα αν θα κυκλοφορήσει ποτέ επίσημα, δεν μπήκα καν στον κόπο να πάρω την άδεια του δημιουργού, για αυτή μου την πρωτοβουλία. Παρόλο που τον γνωρίζω προσωπικά. Βασικά δεν με ενδιαφέρει καν, αν κάποιος διαβάσει τις ασυναρτησίες μου. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να πατήσει το play και να αφιερώσει πέντε λεπτά από την ζωή του.

Download

Comments
13 Responses to “And The Dog Looked At The Boy”
  1. vick says:

    Scar αυτή η σχέση είναι ένα τρίο. Έχουμε την έκφραση, εσένα και αυτό που σε κάνει να θες να εκφραστείς. Ο μπάτσος που εισβάλλει μέσα σε αυτό το απόλυτο τρίο είναι ένας καταστρεπτικός παρείσακτος. Εξολόθρευσέ τον!
    Πραγματικά μου είπε πολλά το βίντεο…

  2. scar says:

    του Bergman είναι το vide…ωχ καλά σταματάω και αρχίζω την εξολόθρευση

  3. vick says:

    Τυγχάνει να είναι και μία από τις αγαπημένες μου ταινίες ever. Αν θες βοήθεια πες το ειδικότης μου… 😉

  4. Scary Rabbit says:

    Ma ela twra.Den einai entelws ypokritiko na kanoume tis klassikes kritikes,ta klassika reviews?Proswpika den exw ayth thn anagh.Edw kai kana 10 mhno pou diathrw to blog,exw thn anagh na oneireytw kai na ekfrastw antistrofws analoga h kai analoga me to ergo.Na provalw tis pliges pou anoixe h pou therapeysai h kathe musikh.
    Poly kala kaneis loipon.
    To tragoudaki egine download hdh kai mallon tha kleisei thn epomenh indie session
    PS:To wordpress me mperdeyei.kerato tragio=Scary Rabbit

    • scar says:

      ρε συ και εγώ έχω μπερδευτεί με τα νικ…αλλά σε καταλαβαίνω..και εγω μπερδεύομαι με το blogspot…λες και σαμποτάρουν το ένα το άλλο…

  5. Scary Rabbit says:

    Pote sundeomai me twitter kai grafei kerato tragio pote me facebook “I sucked the moon” kai pote grafw to nick sto blogger “Scary Rabbit”.Mallon ta hw skatwsei kai gw me ta nicks. 🙂

    • scar says:

      όχι ρε..εσύ είσαι και o i sucked the moon(reference από sail to the moon δεν είναι αυτό…αγαπημένο πολύ και ολόκληρο το hail γενικώς) και εμείς νομίζαμε ότι διαβάζουν το blog παραπάνω από 5 άτομα… -2 τώρα…μας κατέστρεψες…

  6. Scary Rabbit says:

    hahah.thats right!einai stihos apo to tragoudaki.prosfata paraligo na to xtypisw ws to prwto m tattoo alla pire paratash sa th synavlia twn mogwai pou anavlithike ep aoriston.gia toys anagnwstes mh vgazeis symperasma apo ta comments.einai dyskolo na kaneis comment otan molis diavases pragmatakia pou se vriskoun toso poly symfwno…otan se kalyptoyn.Eimaste sa thn ellinikh aristera…polloi alla scorpioi…… 🙂

  7. the1015lab says:

    ki ena akoma apo reader einai to Ri mi ksexniomaste! pou eisai? einai ola kala ekei?

  8. scar says:

    alles gut…στείλε mail να τα πούμε

  9. Manon says:

    Amazing video, I feel sorry for not reading Greek, but the message is there through this superb music and your great idea of editing Persona on it – funny how it suddenly gets another dimension

  10. Scary Rabbit says:

    ehm paizei kana link gia hometaping?de mporw na vrw kapou..:)

    • scar says:

      δεν έχει κυκλοφορήσει βασικά…και εγώ αυτό το κομμάτι έχω μόνο…αν συμβεί κάτι θα σου στείλω mail…

Leave a Reply

